måndag 27 juni 2011

En ganska vanlig sommarlovs dag :)

Hellov ;)
Idag har det inte hänt så mycket... Jag har legat ute i trädgården och ritat och sen så träffade jag Martin en stund och vi kollade lite på Missfits i trädgården ^^det jobbiga med det e flygplanen... man måste pausa varje gång dom åker förbi annars hör man inget -.-

Sen såg jag på nyheterna att det inte var försent med att skaffa sommarjobb :o Så jag kollade upp det (igen) och då hittade jag ett jobb :O Det innebar att dela ut flyers på torg mm... Kanske inte det roligaste men vad gör man inte lixom ;)
Som Felicia skrev när jag sa det var att dom hade ju sagt förut att typ ca 1000 ungdomar som söker jobb inte får det men så finns det fortfarande kvar :o
Men det jobbiga med de jobb som finns måste man ju ha erfarenhet och skit -.-

Jag hade en aning tråkigt ute i trädgården så jag tog ganska många ego bilder ^^
Här får ni några smakprov ;)





Nu ska jag fortsätta njuta av min härliga huvudvärk... Ha det så bra pussar och kramar :) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)