tisdag 28 juni 2011

I'ts getting hot out there ;)


HEJ.
Det som har hänt än så länge på den här dagen är:
Johan, Viktor, Nilas och jag cyklade till stranden där jag fick Nilas att doppa huvet under vattnet^^ Som man kanske förstår så är han väldigt rädd för vatten :/ jag tycker verkligen att det är synd för att man kan verkligen ha kul i vattnet när man inte är rädd!
Jag blev lite förvånad när Johan familjens största badkruka gick ner i vattnet och doppade sig :o Så eftersom jag hade med mig kameran tog jag några bildbevis x) hihi det blev Johan inte så glad över ^^

Johan stod där ett tag och när kameran fiskades fram
pekade han fingret mot mig :o


Han kom i :o :D !!
och pekade fingret -.-



Sen när vi kom hem så plockade jag några jordgubbar och sen så gick jag upp till mitt rum och bloggade lite :)

Jag gick in på youtube och kollade om Jessie J hade gjort några musik videor förutom "Price Tag" men jag hittade bara "Like A Dude" som var lite konstig x) Sen hittade jag en video på när hon typ berättar om sin klädstil och jag tycker att den va skit bra :) <3



Have a nice day shohej ;) puss puss <33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)