torsdag 30 juni 2011

SUPRISE! x)

Tjéénare :)
Nu är klockan 0:30 e ganska hungrig men jag orkar inte gå ner och göra ngt...

I förrgår kl 20:30 landade Felicias plan från Danmark :) Jag, Johanna och Jonathan (Felicias mamma och bror) kom och hämtade henne. Och det som menas med SUPISE var att Felicia inte hade ngn aning om att jag skulle vara där ^^ Så när hon kom så var det första hon sa var
"vad gör hon här??" och pekade på mej x) hahah! Men jag var iallafall glad att se henne ;) <3
Sen i alla fall så sov jag över hos henne och sen dagen efter (igår) så åkte vi till stan och träffade Lisa :) Felicia den klanten hade glömt sitt visa kort i Danmark så hon fick pengar av sin mamma och jag hade glömt mitt kort hemma så jag hade bara 80 kr x)
Klantskallar e vi allihopa, allihopa, allihopa, du med och jag med hoppsi hoppsi hoppsi dusen ... eller ngt sånt x) haha

Idag ska jag Felicia och Lisa kanske till stan/liljeholmen igen :) <3

Det var allt för nu men vi höres pussar :*<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)