torsdag 30 juni 2011

Jessie J in my hart

Hej igen... jag kan inte sova så jag har legat i sängen med datorn ett tag nu och kollat upp lite om Jessie J som jag börjar gilla mer och mer :)
Jag har hittat en hemsida/blogg som hon har där jag nu e medlem i x) Jag hittade oxå några roliga videos. Den jag gillar bäst e den 1:a där Jessie står i Times Square och sjunger :) lite wierd men ändå fett coolt :)


Sen är det då den 2:a filmen som är riktigt konstig!! lite läskig e den oxå :S faaast lite kul med ;)


Om ni/du/någon vill kolla in bloggen så är länken precis under + några bilder :* godnatt... vi får se om jag dygnar eller inte... <33
http://www.jessiejofficial.com/index.php
(hemsidan gick tydligen inte att kopiera så ni får ta den och fixa själva)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)