fredag 17 juni 2011

Jag kommer ikapp ;)

Hej :) Jag vet att jag inte har bloggat på länge, och jag har egentligen ingen bra anledning men jag har kollat på The Vampire Diaries istället för att göra ngt annat på datorn ^^

Så nu måste jag komma ikapp med skrivandet!

Förra fredan tror jag att det var kom Lova, Felicia, Viktor, Julia och Lukas hem till mej (och Viktor så klart) och så firade vi min och Lukas födelsedag :) Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge ;)
Jag och Likas fick as sköna/roliga presenter :)
Jag fick:
Candy g-string x)
(kommer att användas som prydnad;))


Lukas fick en:
Mankini haha x)


Som vanligt hade vi kul! :)

Dagen efter följde jag med Julia, Viktor, Lukas, Oscar och Emilie till Grönan för att kolla på Rasmus Seebach ^^ (inte för att jag lyssnar på honom men han va bra! :))

Vi var typ dom som hoppade och klappade mest av alla i publiken ^^

Han tog upp en söt dansk tjej som sjöng med honom :)
Hon va kanske 7 år??


Sen fick vi honom att skriva aotugrafer x)
Han stod en bit bort och så såg vi honom och vi bah : JAG KALLAR PÅ DAJ
och så kom han haha skiit nice ^^



En till grej jag måste tillägga var att Oscar kastade upp ett par kallsånger på scenen haha dom var blåa med gula kronor på dom ^

Det var det :)
Det har inte hänt så mycket annat förutom att Felicia drog till Danmark igår :/ Jag e så klart glad för henne men nu kommer jag inte att få träffa henne på typ 2 veckor, men sen e hon typ hemma 4 dar eller vad det va och sen drar hon till Muskö men seeeen ska vi ju på kolla tillsammans och så :D

En till grej jag måste tillägga är att min kära pappa har fyllt år :)
GRATTIS min älskade far :) <3<3

Nu ska jag kolla på the one and only ... Vampire Diaries :D puss och kram skumm banan :* <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)