torsdag 9 juni 2011

Skolavslutning :D

Cha cha bloggen ;)
Idag har jag varit fett virrig :S
Jag och Elina planerade att åka till stan och så ville Lova oxå följa med :) men innan behövde jag åka hem för att hämta pengar och lämna lite saker ... men så klart kom jag på när vi satt på bussen att jag hade glömt mina pengarna hemma -.- men vi fortsatte till stan, där Lova köpte ett par solbrillor och hängselshorts. Jag köpte 2 klänningar som jag ska ha imorn på SKOLAVSLUTNINGEN :D vet bara inte vilken av dom jag ska ha... men det får vi se :)
Btw så träffade vi Elin från 9an i stan oxå som följde med oss och shoppa :)

Snacka om att det e många studenter i stan nu! x)




Igår glömde jag plattången på hemma... och så hade jag glömt att platta mej -.- suck jag e hopplös... aja iallafall så fick jag och Lova tillåtelse att åka hem till mej för att stänga av den ^^

På dan hade vi fotbolls turnering mellan skolan och våran klass fick köra mot elvorna (11) och tolvorna (12) :O Ni som inte är valdorfbarn så betyder det 2a och 3e ring.
Vi förlorade en match mot elvorna med 0-3 men mot tolvorna blev det 1-1 och jag räddade ett mål :D Btw så spöregnade det när vi spelade ^^

Sen så åkte Anina hem till mej och sov över :) det var verkligen jätte länge sen! Vi kollade på The Vampire Diaries och vi kunde inte sluta att titta... dom e verkligen bra!!



Det var allt för mej. Nu ska jag hälsa på mamma som jag tror har kommit hem :)
Ha det bra så länge puss puss <333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)