tisdag 7 juni 2011

Kamping med klassen :)


Hellå :)

Igår så åkte vi buss med klassen till typ Adelsö men vi åkte liksom inte över med färgan.
Iallafall så hade Felicia sovit hos mej dan innan och sen så åkte vi hem till Felicias mamma för att hämta ett stort tält mm... men så vi fick ganska mycket packning att bära på.
Aja men det tog typ 1 timme att åka buss dit och sen va det bara att sätta upp tälten... men det var kanske inte så "bara"...



Det var jätte fint där! synd bara att bilden blev sné...


Kollar man noga ser man färgan och där satt Oscar och Sarah och skämdes xD


Paintball kulor :)



Sånna där kulor va det några killar som kom springande med och så berättade dom om en paintboll bana jätte nära :O och där fanns det verkligen massor med sånna kulor!

Melanie fick på sina skor :o först ville hon få bort det men jag tyckte att det va snyggt :)



Vacker solnedgång :)



Jag lägger förhoppningsvis upp alla bilder på Facebook ...
Ha det så bra så länge :) puss puss <3

2 kommentarer:

  1. Meh hallå! De va ju jag som hittade paintboll banan!

    SvaraRadera
  2. jag sa aldrig vem det va som hittade den jag sa att det var några killar som kom springande med paintball kulor från en bana :) <3

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)