lördag 4 juni 2011

Varmaste dagen på LÄNGE :)

Idag åkte jag mamma Nilas och Johan till stan. Nilas och Johan gjorde annat medans jag och mamma fikade och shoppade kläder :D

Det jag hade på mej idag var mitt nya linne jag köpte för ett tag sen från New Yorker och under det ett svart linne från Cubus och sen kortbyxor från Cubus.




Det var super mysigt men ganska varmt och jag har köpt massa fina kläder, typ 2 klänningar ett linne och ett par shorts :D
Sen åkte vi hem och det var ngn skum snubbe på tuben som flirtade med mamma xD haha just de jag så väääärldens snyggaste kille på stan och så klart vågade jag typ inte änns titta på honom :/ Han var lång, hade blont ganska kort hår och vackra blåa ögon :)

Så när vi kom hem kollade jag på ett avsnitt av The Bigbang Theory och läste lite ur min bok :)

Have a nice day/night ore what ever :P <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)