fredag 8 juli 2011

Det var en gång en liten Moa...

Nu e jag lite piggare ;)
Iallafall så när vi cyklade mot maltesholmsbadet så fick Nilas punka :o Så Johan och Nilas fick gå till närmaste cykel affär för att fixa det så jag och Viktor tog våra subway mackor och våra drickor och cyklade vidare till badstranden :)

Jag påväg till stranden x)


Härliga tider asså :) <3


Innan vi åkte så städade vi huset... och då kom jag på att jag kanske inte behöver ha kvar mina slitna och försmå skor kvar :( Dom svarta är det egentligen inget särskildt med men mina pacman skor e ju så jävla coola!! fast dom e helt pajj :/


Nu ska mamma färga mina ögonfransar :) hoppas verkligen att det fungerar bättre än förra gången! (då fungerade det inte alls)

Girl power ;)



Peace and Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)