söndag 10 juli 2011

Skada skedd


Igår hände det ganska mycket!!
Nilas ville verkligen åka till fjärilshuset i hagaparken så vi åkte dit :) Jag har inte varit där sen jag var liten :)
jag har massor med bilder ^^

Jag tog på fisken :O :S


Ful fisk x)



Viktor stoppade ner fingrarna i vattnet där den här fisken som heter Oscar
även fast skylten över var vädigt tydlig x)


As cool fjäril som ser ut som ett löv


Stor fjäril ^^


Tagna på bar gärning ;)


Viktor råkade trampa på en fjäril...
*Skada skedd*


Skit söt sjöhäst


Sötnosarna bråkar om vilket flygplan som slår den andra ^^


Nere i ruinerna :)



Vi åkte till standen efter vår lilla utflykt och så busade vi i vattnet och så klev Viktor på ngt och skar upp sin fot :/
*skada skedd*



Sen åkte vi till *bromma akutens vårdcentral, öppet alla dagar 08 til 22 telefon... 50 58 54 00*
haha om du inte vet va de e för "sång" så känner du mej inte tillrekligt xP haha nä skoja ;)
Och där iallafall så fick han 2 stygn och ett klistermärke.

När vi var på stranden så såg vi en helikopter över vattnet vid kananbadet och idag fick vi reda på att det var en 14 årig tjej som hade drunknat :( så sorligt!!! *skada skedd*

Nu är Råbert och Lelle här och vi ska ätqa värsta middan ^^ Jag och Mamma har gjort en cheescake som jag verkligen hoppas blir as gooood! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)