tisdag 12 juli 2011

Weirdo

Tjenare! Jag har blivit bedd att gästblogga på Tovas blogg :) så jag har precis gjort det ^^
"adressen" är : http://toveeen.bloggplatsen.se/

Sen kollade jag lite på min statistik på bloggen och till min överraskning så var det inte bara ppl från Sverige som hade kollat bloggen :o

Sverige
2 578
USA
272
Tyskland
33
Singapore
22
Kanada
19
Japan
18
Storbritannien
10
Australien
7
Iran
7
Danmark
5




Jag vet att det inte alls särskild mycket vyer på hela tiden jag har haft bloggen men jag har ju inte gjort så mycket "reklam" för den häller ... Kanske ska lägga upp den på Fb lite oftare???
Jag har börjat undra om jag kanske ska byta blogg btw för det e ju ganska svårt att kunna komentera om man inte har google konto... Det tänker jag inte göra nu iallafall...


För skojs skull lägger jag upp några ego bilder ;P




Hahaha fyfan xD ja e man udda så e man ;)

Jag orkar inte skriva om igår nu... men det gör jag säkert senare för jag har tuusen bilder ;P

peace and love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)