tisdag 12 juli 2011

Kom ikapp ;)

Hej jag lägger upp några bilder från igår och i förrgår :)

Johan blir sur för att Viktor kommer och förstör bilden


As cool, direkt importerad Brasiliansk grej vi fick av Lelle
som man ska ha till kött mm :)

Min och mammas ceesecake :P
Den såg inte så god ut utanpå men det lovar jag att den var ;)


Lelle på Kaffe quest


Ni kanske känner igen väskmärket?
Om inte... så kommer jag inte ihåg vad de heter... :P


En as cool affär med skit mycket coola grejer!


Tex den här tröjan xD
Läs noga vad det står på den ;)



Det var det :)

Btw så ska Viktor, Pappa, Anna, Linnea, Emma och Saga åka till Thailand i augusti fick vi reda på igår... vi som hade tänkt att åka dit i vinter ... :/
Men jag och mamma kanske åka till Barcelona i höst på höstlovet :) Och det skulle vara skiiiiiit kul!! :D <3

Nu ska jag sova e ganska trött godnatt!

peace and love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)