onsdag 13 juli 2011

Hemma bra men borta bäst

Snart ska vi åka till Öland :) Där kommer vi (mi familia) träffa några kära vänner och de inkluderar: Emma, Tillda, Maja, Göran och Eva :)
Men jag ska inte dit än... Vi drar på fredag kl 10 på morgonen :/ Lite jobbigt att vi åker så tidigt... nåja vad är en bal på slottet...?
Sen efter Öland drar jag med Felicia till kollot :D
Imorn ska jag (förhoppningsvis) träffa Felicia och Julia och sen kanske Martin ... Jag hoppas verkligen att jag hinner med allt imorn! för jag ska packa, fixa lite så jag slipper stressa ihjäl den enda dagen jag har mellan Öland och kollot, hjälpa till att städa huset -.- och träffa kompisarna... fan när jag skrev de här känns det omöjligt att hinna träffa mina vänner :( För sen kommer jag att vara borta i tyyyp 18 dagar :/ fast det kommer ju så klart att bli skiiiiiit kuuul :D *happy face*

Men medans jag e borta ska nog Tova gästblogga här så ni blir inte ensamma ;) och så kommer jag inte ihåg om Felicia oxå skulle det medans ja e på Öland, vi får se ;) Men vi får hoppas att jag har internet på Öland :)

Här kommer lite ego bilder ;)




Nu ska jag logga vi kanske hörs imorn annars hoppas jag att ni har det bra:)
Peace and Love <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)