torsdag 14 juli 2011

Sista inlägget

Det här är nog det sista inlägget på väldigt länge som jag skriver!! Som sagt så kommer Tova och Felicia att skriva lite men Tova ska åka ganska snart till norrland tror jag det var, och Felicia kan ju bara skriva när jag e på Öland och sen åker vi båda till kollot :D <3
Idag har jag varit med mina käära vänner :) <3



Jag Felicia och Julia åkte till Ängbybadet, inte för att det var så soligt men det var ändå väldigt mysigt där :)
Sen åkte vi till Vällingby för Julia ville köpa några cd skivor och så drog vi hem till mej :)
och efter att dom hade åkt hem så träffade jag Martin och vi gjorde inte så mycket men vi hade kul :)
Det var skönt att få ha träffat några innan jag drar iväg! Jag vet inte om jag redan har skrivit det men i alla fall så åker vi kl 10 och så plockar vi upp Viktor hos pappa och sen drar vi mot Öland! Jag hoppas verkligen att det finns lite teckning till mobilen där borta!! Annars så hörs vi när jag kommer hem pussar! <3

Nu ska jag sova! godnatt! jag kommer att sakna er alla <33 (fast ändå inte för jag kommer att ha skiit kul :P)
Peace and Love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)