lördag 13 augusti 2011

Fan va ni glor!!!

Hehe hej :) det går verkligen dåligt för mej att blogga! :/ Men jag kanske blir bättre igen sen.
Iallafall så var jag, Tova och Viktor på ett graffiti event typ idag som hette "Art of the streets" och det var faktiskt ganska kul :)
Men innan jag fortsätter så langar jag upp några bilder från Linköping resan :)

Vi vilar upp oss på hotellrummet efter den långa bil resan:)

Jag och Greta :)

Världens skönaste pansionärer <3


Greta men hennes as coola keps och morfar <3


Jag och mormor rider häst och vagn i Gamla Linköping och när vi satt där
hoppade det upp några musiker och mormor och ngn annan började vi sjunga med
så alla vi åkte förbi bara stirrade på oss xD


Men idag när vi va på den där graffiti saken så tog jag några bilder. Check them out :)

Den där lilla texten längst ner e typ vad som gör hela bilden x)


Här målar dom över bilderna för att andra ska kunna spreja. sorgligt...


Ap cool bild asså x) Fast det var nog ingen "gäst" som hade målat den för det
var ingen som målade över den eller så.


Typ 12 åringar va där och körde och dom va inte så dåliga häller :o
Men det jag skulle mena med den här bilden va att alla målade över
andras målningar hela tiden typ....




Det var det för denna gång ;) hare gött :)
Peace and love <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)