söndag 14 augusti 2011

I'm surrounded by wierdo's :D

Tjeeenare :) Idag blev lite händelserik trots allt :)
Idag har jag faktiskt varit ute och sprungit på morgonen :O Fast det som var jobbigt var att jag fick fett ont i mina fotleder och knäna :S
Sen så kom Tova över hit och så gjorde vi glass med Nilas efter mycket om och men ... men tillslut blev den super god :D det var vaniljglass med kladdkaka bitar i och honing ;)
Sen iallafal så gick vi ut och flummade gärnet xD vi klättrade upp i 2 träd det ena kallade vi gammelmormor och det andra var gammelfarmor och sen så tog vi massa konstiga bilder :D
Jag har tyvärr inte dom för vi tog bilderna med Tovas kamera men hon skickar nog dom imorn :)
Just nu chattar jag med en helskön person kallad Bambi :) men han har ett riktigt namn och det är då Viktor ;) (det e inte brorsan min) Vi träffades på kollot och vi har snackat i en djup diskussion ett tag nu och nu ville han att jag skulle skriva om honom i min blogg , så det har jag nu gjort^^ Nu är vi oxå officiellt syskon på facebook :)


Bambi är coolingen med bh och solbrillor :D



Nu ska jag sova godnatt :) <3

1 kommentar:

  1. Härlig dag min kära! ;)
    Många djupa och klaustrofobiska (dock ytterst ofarliga) kramar!

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)