tisdag 16 augusti 2011

Stand up fore the love!

Det var länge sen jag skrev ngt om Jessie J :O
Hon har gjort några nya låtar som inte finns på spotify eller itunes ännu :/ Men det är nog bara en tidsfråga innan dom dyker upp :)
Här är en låt som jag tycker är bra, men jag har bara lyssnat på den 1 gång men det första intrycket var 4 av 5 slileys :) så den va bra ;D Men när man har knarkat låten lite brukar den bli ännu bättre så jag längtar tills dom kommer till spotify!!

Det är inte världens bästa ljud i den har filmen men de duger ;)



Jag äälskar hennes strumpbyxor!!! <3


Vacker :)


Diggar hennes halsband!!


When I'm nervous I have this thing yeah I talk too much
Sometimes I just can't shut the hell up
It's like I need to tell someone anyone who'll listen
And that's where I seem to fuck up, yeah
I forget about the consequences, for a minute there I lose my senses
And in the heat of the moment my mouth's starts going the words start flowing....

"Nobody's perfect"
Glöm inte: Stand up fore the love! ;) <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)