tisdag 16 augusti 2011

Härliga vänner :)

Idag har jag träffat älskade Tova och käraste Martin :) <3
Vi hälsade på gammelmormor och gammelfarmor (om du inte fattar vilka jag snackar om så kolla inlägget vid namn: I'm surrounded by wierdow's :D ) och så hoppade vi studsmatta och innan så va jag och Martin i ngn park och chillade :) Sen så träffade vi Burak som jag kallar Borat x) Han är iallafall Tovas grannes farbrors son typ hehe ^^ Vi spelade lite kubb med dom (Burak och hans pappa och ngn mer och Tovas brorsa och vi 3) Dom e turkar och jag älskar deras sett att snacka ^^ Dom va fett sköna iallafall <3

Felicia är i Thiland nu om du inte viste det redan, och jag saknar den lilla saken!! Jag saknar fett många kom jag på :/ Typ hela klassen och många från kollot! Love to u <3
Jag snackade nyligen med Bambi på skype och han ville ju såklart att jag skulle skriva om honom igen och vad gör man inte lixom ;) Heheh han e fett skön! Jag ska träffa honom och fler kollokompisar på ung 08 imorn :)
Lite fakta om Bambi:
Han är en 97a och typ as lång, han simmar på fridtiden och så har han bott i Kenya i några år. Och nu har han börjat skola småbarn i simning så han e rätt duktig ;)
Om det är någon tjej som är intresserad så e han kanske ledig man vet aldrig med honom förstår ni, han e en rolling stone ;) heheh nej då men hans nr e ... ja det får jag nog inte lägga ut?? man vet ju inte om det är någon gay (ja han är ju straight oxå det missade jag att skriva :P) pedofil kanske läser min blogg? :O hahaha fett weird ja e men men ... nu ska jag försöka sova tror jag...

Godnatt dröm vackra drömmar :) <33

Här e bilderna från när jag och Tova va ute förut :) <3

Tova ^^<3


Jag och Tova e där bakom ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)