onsdag 17 augusti 2011

Nice times :)

Idag har jag varit på UNG 08 med alla härliga kollokompisar :D Jag har verkligen saknat dom!
Där så hände det inte så mycket... Jag fick min mobil grundrenad så nu luktar den gott och e fräsch ^^ och så fick jag ett OK märke på armen och lite annat. Sen gick vi till Stadion och träffade några andra :) Jag har faktiskt träffat kompisar till kompisar oxå som är super söta dom med ;)
Idag hade jag min supersöta byxdress som jag fick av mormor :D jag tycker mycket om den men jag var lite osäker på om jag skulle våga ha på mej den på stan och så men jag satte på mej den och visade världen att jag klär mej hur fan jag vill! heheh men jag fick faktiskt komplimanger av mina kompisar och då blev jag jätte glad! :D <3 Nu tänker jag ha på mej den varje dag!! (skoja bara;)).
Men här får ni 2 små bilder ;) <3




Jag hade typ värsta planen på vad jag skulle skriva men nu har jag glömt bort det :/ heheh såå typiskt mej!

Men iallafall så har jag varit med den här hel sköna människan Jesse (som för övrigt är en kille hehe :P) men han är super snäll och gullig och han fick ju så klart höra från Bambi att jag skrev om honom på min lilla blogg så nu ville han att jag ska skriva om honom oxå ;) Vi träffades på kollot och han och Bambi kände varandra sen innan. Jesse är 97 a och har haft affro :D fast jag har inte sett ngn bild på det ännu :/ Nåja men här e en liten bild på honom. (Han e den lilla saken med képa)


Och så att alla vet så är Max bäst oxå xD
Tyvärr det blir ingen bild på honom :P
Nu ska jag sova godnatt på er alla :) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)