söndag 25 september 2011

Fullt upp :)

Helluuu :) jag är ledsen att jag inte har skrivit i bloggen på några hundra år... har haft fullt upp helt enkelt...  som du inte har haft som har kollat min blogg varje dag ;) heheh inte för att jag tror att det är någon kotte (FÖRUTOM DU MORMOR) som har stalkat min blogg hahaha x)

I fredags så va jag i skolan som vanligt och sen efter skolan så råkade det bli så att ett gäng stannade kvar i skolan. Och rätt som det var så låg jag på det rena fräsha golvet under bänkarna i stora salen och gömde mig för Lova hahaha :D Om du inte fattade det så lekte vi kurragömma hahah ^^ Så jävla kul! haha just det och sen så bjöd skolan på gratis hambörgare, kladdkaka, frukt, festis och hel skön musik :O fatta att vi blev förvånade!!!!! så jävla naaaajsss! ;)
Sen iallafall så åkte Rosy hem till mej och bakade marränger... som sen blev vofflor istellet... Efter att Julia hade dansat så åkte hon oxå hem till mej och så sov dom här :)
På lördan (dan efter) så åkte jag och Julia till stan för att köpa skor till henne som hon efter mycket om och men inte hittade :/ och där träffade vi Isac och Lukas A :) hehe sen åkte vi hemåt och det slutade med att Isac åkte hem till mej och sov här :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)