fredag 16 september 2011

Vart jag mej i världen vänder

Hellu!
Idag har jag varit hemma från idrottsdan för att jag inte mådde tillräckligt bra. Så jag har bara haft as soft med alla mina älsklings skolarbeten :D -.-
Igår åkte Isac (från parallellklassen) hem hit och så slog jag han på cod ;) hehe och så chilla vi framför en film tills han va tvungen att åka hem precis när det började regna :/ ;) <3

För några dagar sen så kollade jag och mamma upp några kost tillskott som tydligen skulle vara bra mot acne och så åkte hon och köpte dom till mej och så köpte jag en ansiktsmojs som oxå ska vara bra. Så nu ska bajset i ansiktet bort :D Hopppppppas verkligen att det fungerar!
Och så köpte mamma typ "natur godis" idag och de ser ju inte så frestande ut ;)



Naturgodis = älgbajs ;)


För ganska länge sen när vi var med Linda och Melinda så sjöng dom på en konstig låt och sen så kollade jag på en kompis blogg så hade hon lagt upp den x) Så nu lägger jag upp den mest för att den är konstig ;) 



Good night!
Puss puss <33 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)