tisdag 13 september 2011

Söt!

Så himla söt liten tjej! Hon har typ sjungit med Lady Gaga på scen live :O och då va hon 10år så det e hon nog här oxå ;) <3


Idag så åkte jag hem tidigt från skolan för jag mådde inte så bra och så hade vi typ bara vikarie timmar kvar så jag utnyttjade tillfället och stack hem. Mamma ha hemma och hon skulle åka ngn stans så jag gick och la mej i sängen och så sov jag i typ 3 timmar :O
Jag har försökt se när vampire diaries säsong 3 börjar men tv 6 vet typ inte när de ska börja i sverige igen :/ men jag läste att usa sänder det typ den 25 sept men man vet ju aldrig...

Det är jätte störande för Jessei J har flera låtar på youtub som inte finns på piratebay eller på spotify :(
Men hon blir typ bara kändare och kändare :D hon har vunnit flera awords. För ett tag sen så vann hon ett btit aword


Grattis Jessie! <3

Jag kanske kommer till skolan imorgon jag vet inte, men ha det bra så länge :) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)