måndag 12 september 2011

skola skola plugg plugg plugg....

Idag ...ehm... ja vad hände idag egentligen? Inget viktigt iallafall :P
Förutom dansen ;) Den e as nice! men jag e typ sämst av alla där x) eller jag ser i och för sig inte så bra vad dom andra gör ... heheh men ändå ;) nej men jag blir bättre meed tiden (får man hoppas)

Hallå dom ska typ ta bort 9 rasten :O fack them säger jag bara!! Ehh om du går i kristofferskolan fattar du vad jag snackar om, men annars så gör du nog inte det? xP

Imorn åker Viktor till Thiland med pappa och gänget och jag stannar hemma med läxorna och skiten... men jag skulle nog ändå inte åkt om jag fick :) (för mycket plugg i 9an för att kunna vara borta i 2 veckor)

Så här kul har vi i skolan



Jag vill haaaa!!!!!


Det blev ett lite wierd inlägg men det får du tåla för fan ;) <3

Puss och godnatt :* <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)