lördag 10 september 2011

Återträff :)

Pengarna börjar rulla in :)
För några dagar sen passade jag grannens söta bebis som bara i några månader :) Han heter Nils och e super söt! Jag passade honom från 18.00 till typ 21.00 eller ngt sånt och jag fick 500 kr :)
Sen idag så städade jag och Felicia 3 ornas klassrum i 3 timmar för 150 kr var (det tog lite längre tid än förväntat).

För några dagar sen skulle jag ta en spruta och jag va fett rädd innan!! men det gick ganska bra ändå :)

Igår /förrgår/fredags åkte jag och felicia till återträffen :D Vi träffade Fina, Evelina, Joel G och Sixten innan som vi åkte dit med(typ ;)) När vi kom dit va det typ bara massa korta små barn med massor med smink på sig x) men efter ett tag kom "tonåringarna". men det var ändå inte så kul inne på discot (för återträffen var då ett disco) men vi flummade runt utanför med massa andra från kollot :D hehe Det var typ Jag, Felicia, Eveline, Fina, Joel och Oscar som hängde mest :)

Nobody's perfect


Nu ska jag sova godnatt :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)