söndag 4 september 2011

Vänner gör livet värt att leva

Btw ta inte den där "överskriften" som typ att jag vill ta livet av mej eller ngt jag mår bra jag lovar ;P

Nu var det väldigt länge sen jag la upp ett blogginlägg! :O Inte bra!
Iallafall...Flicia, Evilina, Fina, Melinda och Linda sov över hos mej från lördag till idag :D Vi kollade på typ2 filmer och sen så natt gibbade cod hahahah as nice! :) Det måste göras om! ;) <3

I fredags var det prov på MPn på ekologi och jag fick alla rätt :D
Nu sitter jag och försöker skriva på mp häftet och det e inte jääätte mycket kvar längre...

Nilas har ju börjat 1an och han har verkligen LITE lektioner!!




De där stämmer så hårt! Plugget e ju inte som förut när man typ bara hade en lektion på dagarna... nu sliter man häcken av sig för att i framtiden kunna ha ett bra jobb och då sliter man skiten ur sig för att kunna betala hyrorna och maten och sen hamnar man på ett ålderdomshem och sitter i en blöja och skiter ner sej själv i en gammal gungstol.

Inte särskilt uppmuntrande direkt but it's true. Men det är tur att man har några härliga upplevelser på vägen.

"Ibland önskar man att livet vore slut
-men för det mesta vill man att det ska börja"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)