söndag 9 oktober 2011

Bloggen blir inte ändrad på ett tag

Det går inte så bra för mej att göra om bloggen ... Men det e på G! Igår var jag tvungen att instalera photoshop som tog typ 4 timmar (med lite överdrift ;)) och sen så var jag för trött för att börja arbeta och så behöver jag hjälp av mamma som gick och la sig... så nuu på kvällen har jag fått en genomgång av hur man ska göra av Viktor :) Men nu e det försent för att göra särskilt mycket så ni får nog vänta lite till :P

Här e en fin liten text som Sabi skrev i sin blogg för ngn dag sen :)

I’m high on confidence

Självförtroende är svårt att hitta i sig själv, och ännu svårare att visa.But if you just fake it until you make it, I can guarentee you will feel it. Banga inte från alla saker du vill göra i ditt liv.  Det är ditt liv, så lev ditt liv som du drömt om. Don’t even stop give a fuck about what others think, du har inte tid med det för att du är för upptagen med att leva ditt drömliv.
Det har tagit mig i stort sett hela mitt liv att sluta bry mig om vad andra tycker om mig. Och jag inser nu hur mycket tid jag har förlorat på skit. Jag har haft förhållande där mitt självförtroende har sänkts av partnern, jag har haft vänner som har sänkt mitt självförtroende.
Men vet du vad, fuck them.
Jag har mitt liv äntligen hur jag vill ha det, my confidence is at an all time high. It’s because:
I DON’T CARE WHAT OTHERS THINK.



 Den här låten hörde jag för första gången för bara några dagar sen :O Det e ju P!nk vi snackar om! jag borde ju typ kunna var enda låt!! Men nej det här e då den låten och den e skit bra :D <3






Peace and Love <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)