lördag 8 oktober 2011

HEEEEJJ!!!!! :D

OMG va läänge sen jag skrev i bloggen :O!!!!!!!!!!
Antingen har jag varit tvungen att plugga eller så har jag varit med kompisar eller så har jag mått för dåligt för att orka skriva ngt eller så har det varit för sent för att skriva ngt... ja det finns ganska många anledningar :/ Men nu fan så ska du din lilla stackare få lite information vad jag har gjort den senaste tiden :)

Vi har typ inte haft vanlig skola den senaste veckan :D så jäääääävlaa skönt!! Vi hade projekt vecka serru ;) och det innebär att man inriktar sig inom ett ämne i en heel vecka :) Jag valde bild och då så fick ri måla av Klara, som är en lärare på skolan. Hon kunde fan inte sitta still hahah x)
Men jag blev faktiskt ganska nöjd med min målning :)

Jag har varit ganska mycket med personer som jag inte brukar umgås så mycket med :) som typ Lukas A, Arvid, Anina, Henny och framför allt Isac den senaste tiden :) Lukas och Isac (och Viktor men han bor ju här ;)) sov över här i natt och vi spelade Cod som vanligt :D skit kul att spöa skiten ur dom ;) hehe eller??
 Jag och Anina har blivit bra vänner igen (vi har inte varit ovänner men vi var ju bääästa vänner för några år sen men vi särades och efter det har vi inte varit med varandra. Men hon har alltid att varit och kommer alltid vara som min syster :) ) love you <3
Några jag inte är med så mycket längre :(  är Martin (men vi messar för fullt ;)) , Felicia, Lova, Charlott och massa andra.... Suck typ alla kollokompisar bara "försvinner" mer och mer mååste träffas snart!


Hahaha jag vet inte varför jag lägger upp det här men det e iallafall
Jag, Isac och Viktor som gör viktiga saker... Jag och Viktor pluggar (typ) och 
Isac städar Viktors rum :O haha



Jessie J sjunger hennes nya singel Domino live men även om hon har en bruten fot så äger hon ut typ alla!!
 ‹3 I'm youre heartbeat‹3




Appro på Jessie J så sjunger hon med James Morrison i hans låt Up som oxå e väldigt bra :) Lyssna på den det rekommenderar jag!! :)

Nu ska jag och mamma ändra på min header  :) hoppas att den blir bra! :) puss puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)