söndag 12 februari 2012

Alla hjärtans dag



Snart är det alla hjärtans dag, och det står över allt på affischer i stan.
Som du säkert vet så är jag och Nils tillsammans ^^ Jag hade tänkt att köpa ngt till honom men det är svårt för jag vet ju inte om han kommer att köpa ngt till mig? Men om han gör det så vet jag ju inte vad och typ vilken prisklass och så… Men det är väl bara att gissa antar jag vad är det värsta som kan hända?
(Om du läser de här Nils får du låssas som att du inte har sett det :P)

I helgen var jag med Nils en stund hemma hos mig och sen åkte vi hem till honom där det var ngn middag med massor med folk bland annat Nils familj och Joel (Gutten) och hans familj och sen var det ngn jag inte kände vars namn var Ivar. Och sen när vi hade käkat drog vi till Joels crib. Oscar och Joel H kom oxå med :)

Det har varit en as nice helg! Vi gick till och med ut en långpromenad på isen :)


Älskar den här bilden

Här är gänget (utom Ivar)
Kortisen är jag 

Sötis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)