tisdag 13 mars 2012

Göra eller icke göra videoinlägg? det är frågan

Jag har kommit på en grej. Jag har verkligen lagt upp många videos och låtar mm på min blogg på sista tiden. Jag vet inte men jag tycker de e lite roligare då men de kanske blir lite tjatigt? äsch jag bryr mig inte om dina åsikter :P

Nej men idaaag... så orkade jag inte med smedjan idag (2 timmar i slutet av skoldagen i min konstiga skola) nu kommer du bah "OMG hon är ju värsta skolkaren!! :O" neeej det är jag inte! Jag hade haft skiiit ont i huvet hela dagen och va skit trött och ska man då stå ut men att höra det där otroligt höga och jobbiga lätet av 15 pers som står och hamrar på några jävla kopparskålar och sen gå till den där ugnen som får ansiktet att kännas som stekt smör. Ska man stå ut med det då tycker du?? Nej det tycker inte jag så det så! Därför åkte jag hem gjorde lite plugg och la mig ner i sängen ett litet tag, tänkte jag. Sen vaknade jag upp (vet inte när jag somnade) flera timmar efter och var fortfarande trött. 

Aja men jag var inte på så jätte bra humör och orkade verkligen inte plugga så jag satte mig vid datan och gick igenom facbook 20 gnr -.- sen såg jag han den där William från youtube igen och kollade igenom typ alla hans videos och så blev jag på mycket bättre humör ^^ 
Inte nog med det så inspirerade han mig tillochmed :O nej men jag funderar på att man kanske ska börja göra videoinlägg? Jag har ju gjort typ ett men det gills ju knappt. 

Här har ni honom :) och tips är att trycka på ja/nej/ja fast nej i slutet...
du kommer fatta ;)


Men jag tänkte att jag gör så här, du vill att jag ska göra videoinlägg så kommenterar du och om du inte vill det så kommenterar du inte... eller så kommenterar du att du inte vill, ja du har fria händer ;)
Om ni inte kommenterar så gör jag inga videoinlägg. 
Så det så

Tjingeling <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)