onsdag 14 mars 2012

I'm a dreamer and I dream of what will be better destiny

Jag har "upptäckt" en ny artist som jag har blivit lite kär i. Hon heter Amanda Jenssen. Jag vet det är lite B att hon har varit med i Idol och blivit känd på det viset men hennes röst och låtar och stil är bara för bra för att dissa henne pga idol. 
Kolla in hennes hår! Det är så som jag vill ha mitt! (det visste jag innan jag "upptäckte" henne så de så :P) Jag ska bleka mitt hår till nästan vit i sommar och jag har redan ganska fluffigt hår så de blir ganska likt ^^



Älskar bilden

Kolla bara hennes hår och hon har en VESPA!!! :D

Skit snygg bild!!

Håret! <3

Retro <3

Här är en av hennes låtar. Jag valde den pga att det är en bra låt och att musikvideon är cool. 
Övertexten som jag har till det här blog inlägget kommer från en låt som jag bara kände: det här är jag!
Kolla länken om du är intresserad och på den videon har hon skiit nice hår!!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)