tisdag 30 oktober 2012

Awesome

Idag har jag varit med Simon typ hela dagen :) Först åkte jag hem t honom å så hänge vi dar, sen blev de stan, jag köpte ett par svarta byxor å sen så drog vi hem till honom igen. Och sen så kom hans flickvän och hennes kompis :) De va trevligt ^^

Jag är fett taged tills på fredag!! Jag kommer inte ihåg om jag sa det förut men jag ska på halloween fest me Eric å de kommer bli as kul! :D Jag ska vara vampyr... Jag tror jag skrev de här i förra inläget?? aja... Jag ska iaf ha svarta tighta byxor + svart tight linne + mina svarta å höga klackar + rött nagellack och läppstift + svart ögonskugga + vampyr tänder = AWESOME!

mohahaha

Imorn blire stan igen, fast med Eric. De blir super mys! saknar honom lite... men säg de inte högt... ;)

Ha de gött mina kära vänner och ovänner :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)