söndag 28 oktober 2012

Halloweeeeeeeeeeeen :D

Hela mitt lov är typ uppbokat. De e rätt najs asså!
Mån:
BUP och kanske Martin
Tis:
Träffa Simon :)
Ons:
shoppa halloween stuff med eric :D
Tis:
Filmkväll hos Alex
Fre:
Halloween fest :D

Och sen kommer jag inte ihåg om de va ngt mer hehe. Men fan asså jag gillar att ha massa saker å göra ^^
De ska bli as kul på den därs festen! :D Jag ska klä ut mig till en badas vampyr ;d (första gången jag klär ut mig till ngt snyggt/sexigt) och Eric ska typ va ngt as konstigt på ngn jävla trehjuling haha. Det som är bra med det är väl att jag får ha mina klackskor då :D Hahah

Jag vill gärna veta hur erat höstlov ska vara :) så om du vill så blir jag super glad om du bah skriver en liten kommentar, så kan jag skriva om det i mitt nästa innlägg ;)

Ha en bra halloween mina vänner och ovänner. Spöka lagom... Eller nej... skräm skiten ur folk! :D

Läskig och sexig vampyr ;)


Haha inte lika läskig...

2 kommentarer:

  1. HÅHÅ det kommer bli superbra! fan det låter ju assexigt med badass vampyr:) jag vill se bilder sen, du får skicka! possssssss <3<3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fan get ska köttas med bilder! :D längtar tills du kommer hem! puss på dig me ;) :* <33

      Radera

Kommentara gärna :)