tisdag 16 oktober 2012

Hallå där

Jag fick höra 4 gånger idag att folk tycker att jag ska uppdatera min blogg. Och det gör mig så glad att folk vill läsa mitt skit jag skriver ^^ Så då tänkte jag "ja jo,kanske kan göra det idag om jag hinner..." å sen nu bah "Nu ska jag göra svenska upg... fast det vore kul att uppdatera bloggen... Det är ju svenska! Ha haaa smart där Moa!" *high five* ... Forever alone...

Nåja...

Nu sitter jag här i min ny bäddade säng med mina mysigaste kläder, musik i bakgrunder och .... ja sen var de inge mer... hehe
Jag önskar jag kunde lägga upp en bild på mig nu när jag har mysmoment, men tyvärr så ser jag ut som hej-kom-och-hjälp-mig. Men jag skulle kunna lägga upp en mindre ful bild som jag tagit under skoltid ;)

Matias, Jag och Jenny flummar

Ja denna bild är då tagen för ett tag sen... kommer inte ihåg när men jag tyckte att den fick komma upp på bloggen idag ;P

Idag kom Martin hem till mig å vi hade det super mysigt (ehm misstolka inte, om du är såndär som är snuskigt lagd) :) Vi satt för det mesta å snackade och uppdaterade varandra om saker som vi har missat sen sist vi träffats. Vi måste fan träffas oftare! Men jag har blivit så upptagen nu på sista tiden. Helt galet!

Nä nu blir det svenska uppgiften. Hare gött medmänniskor! :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)