lördag 20 oktober 2012

On The Road

Goden morgen!
Är otroligt seg idag! Var på 2 fester igår hehe ^^ Först var det 50 års fest hos Rosys pappa. Det var trevligt :) Fick träffa lite nya ansikten, som hennes bröder, hennes farmor och Julia :) Vi åt super god mat och efterrätt och jag fick träffa en otroligt söt hund haha. Han hette ludde och han var fan den segaste hunden jag har träffat ^^ Han kändes som en disney figur. Han var typ blind och nästan döv och väldigt gammal hihi.
Sen blev det fest hos en kompiis :)) Där var det lite mer drag hehe ;)

Igår fick jag typ stress panik för att jag var tvungen att lägga upp massa grejer som jag inte var klar med, på min skol blogg. Men jag han innan vi var tvungna att gå och jag blev ganska nöjd faktiskt :)


Idag har jag mamma å Rosy gjort eget läppserat :D Super coolt ^^ Orkar inte gå ner å hämta min burk för att fota men jag kan säkert lägga upp en bild ngn annan gång ;)

Nu ska jag bara chilla tills jag ska träffa Eric. Ska nog läsa lite ur min bok "På Väg" ("On The Road") och duscha å lite sånt.
Asså den filmen, "On The Road", är verkligen underbar! Om du gillar lite udda och konstnärliga filmer med sex, droger, knas och vänskap så skulle jag rekommendera den filmen starkt!


Och btw så e "Dean", han på bilden, otroligt snygg å sexyg! Bara så ni vet ;)

Ha en bra dag, eurutmi kram :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)