lördag 8 december 2012

Barnvakt och annat skojj

Sitter barnvakt igen :) Det har varit mysigt! Nu ligger småkorvarna å sover sshhhhh ;)
Det kommer verkligen som en bra tajming! Barnvaktsjobbet alltså... För jag är verkligen i starkt behov av pengar till alla julklappar och sånt.

Igår var jag hemma hos Joel G med da gang (Joel, Joel, Oscar, Fina, Evelina och jag). Det var super mysigt! Vi busade å kollade på film mm.

Jag har lite bilder som jag skulle kunna lägga upp... Men det orkar jag inte... Dels för att jag sitter vid Mias (kusinernas mamma) dator och dels för att mobilen sitter i radion och spelar musik... :P

Jag skulle verkligen vilja dra på fest nästa helg... men då måste man väl antagligen köpa in alla julklappar som man inte har hunnit med... suck.
Moa vill röjja! Man e ju singel å allt ;)

Det var allt för mig. Hare :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)