torsdag 6 december 2012

Tiden går så fort

Fan asså jag har typ inte köpt några/ngn julklapp än... det här är ju skandal! Man får väl göra som alla andra; Kaosa ihop alla paketen helgen innan jul.

Men herre gul va tiden går fort! Det var ju höst nyligen och sen ba *BOOM* så blev de vinter å massa snö å kallt å shit. Men det är ju mysigt! Jag längtar tills nyår nästan mest ^^ jag vet inte riktigt varför...

Jag har planerat att fira det med kompisarna iår. Har faktiskt aldrig bara gjort det innan å det är ju skandal! Jag vet dock inte vilka än... hehe men jag tänkte fråga kollogänget imorn om dom vill göra de :) Det vore ju bara så grymt!! Asså vi är ju typ perfekta genget! 3 killar och 3 tjejer som är super sköna!
Ska hänga med dom imorn hade jag tänkt :) Det blir super mysigt (Y)

"Tiden går så fort men det behöver ingen tänka på för oss är redan tiden slut"
Den Svenska Björnstammen

Den låtraden har jag haft på huvet typ hela dan :S
Hej hopp i lingonskogen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)