onsdag 5 december 2012

Jag ser det snöar

Jag ser det snöar... jag ser det snöar.. och nu ser jag inget annaaat... heheh ;)
Asså jag tror inte att jag har varit med om värre måste jag säga... men fan jag tycker att det är as kul! xD
Tänk er allt kaos, alla fel, alla som pratar om just det ämnet snö. Hur många gånger får man vara med om det här rikskaoset lixom? ;)
Man behöver lite spänning och lite kaos i vardagen.
Jag tror att just det här var precis det som vi alla behövde. Iallafall jag ^^ Jag blir glad bara av att tänka på det xD Jag vet inte om det är skadeglädje, eller om de bara är något fel på mig... Villket fall så älskar jag det här vädret!

Vi människor har något slags kontrollbehov. Vi måste bara veta allt, vad det ska bli för väder, när tunnelbanorna går, hur mycket det ska snöa och så vidare. Ibland behöver man sånna här överraskningar, man behöver känna att man lever. Och att hur mycket man än försöker, så kan man inte  planera och bestämma sin framtid till punkt och pricka.
Lite crazy stuff är bara bra för oss!




2 kommentarer:

  1. hihihi du stal min tanke moa! gick å grubblade på att snöovädret var ett äventyr hela dan idag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. hehe förlåt det var inte meningen ;P
      Men det är roligt att höra att jag inte är ensam om att tycka det :)

      Radera

Kommentara gärna :)