fredag 29 mars 2013

Shit det är redan påsk!

I torsdags slutade man skolan YAY!!!  Och sen så kom Sebastian hem till mig och vi chillade galet. Och så slutade det med att han sov över oxå (Y) Vi kollade på några filmer, åt påskgodis och spelade trummor mm.
Vi var uppe ganska länge då och dagen efter idag/igår när vi vaknade kände man sig fett bakis och trött (fast vi inte hade druckit en droppe alkohol). Han åkte hem runt 4 och efter det gick jag och la mig i sängen för att ta en liten powernap, men det slutade med att jag sov till klockan 8 och mamma var tvungen att släpa upp mig ur sängen.

Imorgon (eller idag eftersom att klockan är 1) så ska jag och familjen hem till mormor och morfar och äta påskmiddag :) Det ska bli super mys. Men nu ska jag sova. Godnatt!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)