tisdag 26 mars 2013

Fuck.

Kul.
Hade helt glömt bort att jag hade sovmorgon idag. Javla skit! Så nu sitter jag här i kafét och deppar framför min älskade dator.
JAG HADE KUNNAT SOVA I EN TIMME TILL!



Och det jobbiga är också att jag inte alls har något kul att berätta för er heller. 
Idag ska jag luncha med Simon :) och efter skolan ska jag kanske hem till sjuklingen Hanna och försöka göra klart en sam upg.





Jag fyller fan snart år!! :D sweet seventeen heh (Y) Kul att jag fyller år på sista dagen på lovet. På en jävla söndag! -.- Nåja. Jag kommer ju iaf få massa najs grejs ^^ Det braiga är att jag inte önskar mig så dyra grejer. Jag vet dock att jag kommer att få en ny byrå. ÄNTLIGEN!!! :D Jag kommer få plats med mina klääder! :D

Hejsvejs mina beloved darlings
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)