måndag 25 mars 2013

Sluta youtube

Asså vad är grejen med dessa bögar???
Jag kollade för typ någon vecka sen på något jävla youtube klipp där de va några öppna bögar som typ gjorde ngt (nej inte porr eller liknande) och jag och min kompis kollade på det på skojj... Och efter det så bah spamar dom min youtube kanal å bah ""Straight guys need anal play too" rekommenderas för dig eftersom att du såg på "bla bla bla"". Herre guuud sluuutaaa!!! Grejen är att det är typ varje gång jag loggar in på youtube så är det ngt nytt jävla klipp som "rekommenderas" för mig... Buhuhu
Orkar inte med den där halvnakna snubben! Det är en snubbe som alltid står utan tröjja å snackar in i kameran... dock vet jag inte vad han har på sig under... men man får ju hoppas på det bästa!

Men lixom, Nej jag är inte intresserad av bögar, tack ändå.


Jag måste bara klargöra en grej här. Jag har ABSOLUT inget emot bögar/homosexuella, man har rätt att älska vem man vill. Men bara för att jag tycker så så vill jag ju inte att dom ska spama mitt youtube konto.


Haha han borde tagga ner lite med det där.
Tänk om han hade varit en tjej till ett exempel, då hade han klassats som största slampan.


Jag tror jag avlider kolla på den här snubben! Jag hittade den här bilden när jag sökte på den där andra snubben. Kolla på hans boobies... gahahah stackarn!

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)