måndag 11 mars 2013

Sjuk i själen/kroppen?

Fan jag mår inte bra idag. Mår illa, är trött, har ont i ryggen och det kliar överallt, framför allt bakom öronen haha O.o
Vad är det för fel på mig lixom?
Är för sjuk för att orka arbeta och är för frisk för att dra hem... Dessutom så vill jag käka lunch på aroti med Hanna;)

Kollade lite på byxor igår. Och jag hittade snyggaste paret (eftersom att mina ljusa, höga byxor har gått sönder brutalt vid rumpan...)



Det är ingen snygg bild... men fan jag vill ha! Snart ska jag få tillbaka lite para som jaghar lånat ut, så då kommer jag att ha råd ^^ Der är Cheap Monday jeans och dessutom så är det rea på dom, de kostar egentligen 400 kr men nu kostar de 200 :D Yay! (Y) 

ups glömde publicera detta... men bättre sent än aldrig. Right?

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)