måndag 11 mars 2013

Vad 2012 hade att bjuda på

Jag gick igenom lite bilder från förra året och jag kände att jag ville dela med mig av mitt 2012. Jag har såklart inte med allt och har inte heller med första halvan av året, men typ från slutet av sommarlovet och fram tills nyår :)
Enjoy!


Jag och Rosy blev systrar för livet <3

Sommar... 

Första gången jag träffade sköningen Leffe
Galenskaparna


Hahahah! Rosy och hennes kurer... ;)

TT <3

On the road


Rosy ska få en syster

Får äntligen leka vampyr


Några kom...


och några gick.





Batman är överallt

Brorsan i sagotunneln




Drottningen

Sköningar 

Sista dagen på året, som hippies


Det var detta år allt förändrades. Jag blev äntligen tagen på allvar och fick hjälp... Och jag började ganska snart att må bättre. Jag kunde gå i stan utan att få ångest, och jag bråkade för första gången med någon utanför familjen och jag blev mer självständig. Jag har lärt mig mycket och utvecklats, träffat massor med nya vänner, hunnit haft 2 pojkvänner som kom och gick, och efter det har singellivet lekt. Jag började också inse att killar faktiskt kunde tycka om mig och jag tar inte längre in allt som folk säger, eller vad jag tror att de tycker, jag har skapat mig en sköld. Ni som inte kände mig innan, ni känner nog inte igen mig längre. Jag förändrades mycket under det året. Vet inte om det är till ngt bättre för andra... men för mig är det en klar förbättring! :)

Förut satt jag nästan alltid hemma och gjorde nästan aldrig något. Men nu så drar jag och Rosy ut nästan varje helg, eller så träffar jag andra kompisar och har bara allmänt naaajs.

EN SKÅL FÖR FÖRÄNDRING!! *kling*

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)