måndag 29 april 2013

Filmmusik

Herre va jag har varit dålig på att uppdatera... jag är ledsen för det!
Jag har bara inte haft tid på sistone.
Jag har haft ganska dåligt flyt på det mesta på sista tiden... har inte mått så bra. Typ pms mm.

Jag hatar den där känslan av att man har lyssnat färdigt på alla låtar på sin lista och det enda man vill göra är att hitta några riktigt bra låtar, men man har inte riktigt inspirationen eller orken att leta. Så har det varit nu ett tag. Men något jag gillar, är när man har sett en riktigt bra film och sen hittar musiken till den, å bara känner den där känslan man hade av filmen.


(500) Days of Summer


The Perks Of Being a Wallflower


Kill Bill

Älskar de här filmerna! Har ni inte sett dom så gör det, och favoriten är "The Perks of Being a Wallflower".

Nu blir det sängen. Godnatt! :*

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)