torsdag 18 april 2013

Hungrig å bitter

Idag.
Mardröm, resursdag, Sebastian, teater, nu.

Jag va fett hungrig när jag va påväg från Leffes teater, så jag tänkte kanske käka ngt på donken, men ist bestämde jag mig för att dra hem.
När jag kommer hem så orkade jag inte sitta i köket själv och typ käka en macka så jag frågar Johan om han kan hjälpa mig. Men det ville han inte så då blev jag irriterad och sket i middagen ist.

Jag är så trött, framförallt psykiskt efter den jobbigaste mardrömmen jag någonsin haft (pappa dödade mig 2 gånger).
Jag vet att när jag är hungrig så överreagerar jag, det hjälper ju mig inte att vilja käka direkt. Fan. Jag vill bara ha ngt gott, lite sällskap och typ gråta... över vad vet jag inte.


Det här är min sur och bitter-min. 
Nu tänker jag tvinga med mig Viktor ner innan jag skäller ut ngn utan anledning. 

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)