onsdag 19 juni 2013

Man kan ju alltid försöka. Right?

Som jag skrev förut så har jag körtelfeber, vilket innebär att om jag typ anstränger mig så blir jag jätte trött och får huvudvärk. Så idag kände jag att jag inte orkade sitta inne hela dagen som igår, då jag kände mig som en blobb.


Så jag satte på mig lite strand kläder och vi satte oss i bilen för att åka till Kaanan badet, vi kommer fram och är tvunga att gå en liten bit, redan då blir jag utmattad, sen satte vi oss på de filtar vi hade med oss. Det som var irriterande var vädret, det blåste massor och det var knappt någon sol, men vi stod ut i typ 3 kvart tills vi åkte hem igen. Planen var att jag skulle till bup direkt efter men jag var så slut så jag bara la mig i sängen och kunde knappt gå upp ur sängen. Sen somnade jag och vaknade några timmar efter.



MITT SOMMARLOV ÄR FÖRSTÖRT!! 
Jag tycker ganska synd om mig själv just nu. Det känns så jävla segt att sitta hemma och ha tråkigt medans alla mina vänner har kul ute, som grilla, festa, umgås... u name it. 
Det som jag har gjort under mitt sommarlov hittills: 
Jag har firat Rosys födelsedag hemma med henne och min familj och sen har vi druckit te på ett berg, vilket var väldigt mysigt.
Jag har träffat Leffe en gång.
Jag var på Viktors avslutning, vilket var väldigt påfrestande.
Jag har varit i Gävle.
Thats it. Sen har jag varit med Sebastian typ konstant, det här är första gången på jätte länge som vi inte har träffats på 1 till och med 2 dagar! sjukt.
Imorgon kväll ska vi åka till mormor och morfar, da familja och Sebastian. Jag vet inte hur länge som vi ska vara där men vi ska iaf fira midsommar med diverse släktingar (ingen jävla släktträff, bara några) och the famus familjen HR. Det ska bli mysigt! Men jag vet inte hur mycket jag kommer att orka... är rädd för att jag inte kommer att orka umgås eller att jag använder upp all energi och mår jätte dåligt efter... Ja vi får väl bara se vad som händer, men jag hoppas att det blir mysigt! :)

Ha en bra midsommar allahopa! 

xx


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)