måndag 17 juni 2013

Puss sjukan

Det glädjer mig att efter typ jätte länge som jag inte har skrivit någonting så är det fortfarande folk som kollar in bloggen. Det värmer mitt lilla hjärta.

Ja hörni... jag har så mycket att berätta för er kära vänner, vart ska jag börja? Jo.
För några veckor sedan, den 25 maj 2013 var jag och Rosy på P!NK konsert, det var magiskt, det var helt fantastiskt och alldeles, alldeles alldeles underbart...







Och här kommer lite screenshots från filmer jag spelade in, så ni får se hur nära hon var!
Glad brutta nr1







Jag hade mått dåligt lite från och till i typ 2 veckor innan och efter denna underbara kväll kom konsekvenserna. Jag fick sjukt uppsvullna halsmandlar, huvudvärk, feber, snorig, illamående och ont i magen, allt på samma gång. Sen efter några svängar till och från vårdcentralen och karolinska så fick vi reda på att jag hade/har körtelfeber.

Nästan alla de där syndromen (säger man så? O.o) är nästan över, MEN jag kommer att vara otroligt trött och inte ha någon energi och är då tvingad att vila hela dagarna, annars mår jag jätte dåligt igen. Detta leder till endel besvikna människor och en besviken Moa. Jag har varit tvungen att av boka t.ex. avslutningen, avslutningsfesten, diverse andra fester men framförallt, Rosys födelsedagsfest och också Joelsarnas födelsedagsfest. Det var verkligen jätte sad! Känslig som jag blir när jag är sjuk så fällde jag några tårar in i min förtvivlan.
Men, vad ska man göra?

Trots kunskapen om att jag kanske skulle må dåligt så följde jag med pojkvännen upp till Gävle där hans kära far bor. Vi gick på en studentmottagning som jag sen fick sota för att jag gjorde, men ja det var mysigt :) Sen har vi bara chillat och försökt ta det så lugnt som möjligt. Det enda som vi gjorde bortsett från att sitta inne var att vi tog en promenad till vinden på lägenheten och gick upp på taket (det är någon slags balkong liknande sak där) och solade i typ en kvart, sen gick vi ner igen. Vi kollade också på alla tre Matrix filmerna (jag hade inte sett dom innan och det tyckte Sebastian var en katastrof så vi såg dom) och dom var mycket bättre än förväntat! Riktigt bra tom.

Det var lite kort om tiden som har varit (Y)

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)