söndag 7 juli 2013

Koster

Hallåj!
Som vissa av er vet så har jag åkt iväg till en liten sketen ö på västkusten, vid namn Koster. Jag, familjen och den andra familjen, HR ligger nu i varsin säng i 2 olika stugor, varav den ena stugan, som är större, är en slags kyrka avdelad i 2 delar. Ena delen är ett slags församlings hem/rum och på den andra sidan den provisoriska väggen är självaste kyrkan, och idag så är det söndag, vilket innebär gudstjänst och sång. Jag som inte är kristen kände mig ytterst obekväm på våran sida av väggen när man hörde allt som hände på den andra sidan väggen.

Idag gick vi till stranden, det var klart vatten, långgrunt och massor med snäckor som låg över allt. Vi badade lite och åt lunch, sen så solade jag och läste lite. När vi började dra där ifrån så märkte jag att jag  hade blivit röd. Jag har brääänt mig!! :/
Jag ligger i sängen på rygg och det känns som om jag ligger på ett varmt, stort, bränt bacon. Inget mer solande på ett tag!






Nu ska jag sova. Godnatt folks!
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)