tisdag 2 juli 2013

Stockholm, en plats att leva plats att dö

Idag var en mysig Rosy dag! (träffade henne... för er trögfattade ;) )

Oskar Linnros är fan bra han! Jag gillade inte honom ett tag, men det var mest för att jag inte hade försökt att lyssna på hans låtar. Han är lite som P!nk, båda har låtar som man kan tycka är rent ut av dåliga när man lyssnar på dem för första gången, men efter ett tag så lär man sig att älska dem istället och tröttnar typ aldrig på dem heller. Det är inte som en sån där radio slänga som man tycker var rätt nice i början men tröttnar på efter några lyssningar. Det är väldigt vanligt, men jag älskar när man hittar artister, band eller låtar som stannar med än i kanske flera år. Och jag lärde mig att tycka om Oscar på grund av att Sebastian och framför allt hans kommpisar typ avgudar honom. Haha. 
Apropå (fulaste jävla ordet) det så ska jag till honom typ nu och chilla lite :) Är ganska trött men det ska nog gå.




Har ni inte hört hanns nya skiva, gör det!
Puss

xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)