tisdag 15 oktober 2013

Gör som jag tänker!

Fan helvete! Jag hatar ALLT och ALLA!! Kan folk bara ta sig i röven och göra som jag tänker! -.-

Jag har lust att bara vara fel och fucka ur totalt. Råna en bank, slå ner ngn, sno en bil, dampa ur på folk och bete mig allmänt illa.

Vad är det för fel på mig... Kan inte någon komma och ta mig, fly här ifrån till en annan verklighet. Kanske kan vi åka till Afrika och bo i en hydda gjord av plåttak och annat skräp och våran största oro kommer vara ifall vi får mat till kvällen eller inte. Eller så flyr vi till Syd Amerika och bo i regnskogen bland alla läskiga kryp och djur. Eller kan du bara kommer hit och gräva ner oss bland kuddar och täcken och utan att säga någonting, får mig att må bra igen.

Jag känner för att dela detta, inte för jag vill att andra ska tycka synd om mig, mest för att jag vill ha det sagt. Alla mår dåligt ibland och det kan varar skönt att ha ngn att klaga till ibland. Och just nu valde jag bloggen.

Så vart var jag? Just det... Jag är sjuk och har mens så jag hoppas att känslan går över snart!

So long

xx


1 kommentar:

  1. Det var en rejäl utandning. Det brukar kännas bättre sen, säger morm med lång livserfarenhet. 😊❤

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)