söndag 20 oktober 2013

REKORD

Den här helgen har varit otroligt mysig!
I lördags firade jag och Sebastian ett halvårs kärlek :) Det är rekord för båda två, så vi tänkte att det vill vi fira. Vi åkte till mormor och morfar och bodde i deras gäststuga a.c.a Lagårn. De skämde bort oss helt otroligt, inte för att de har massa pengar, utan snarare för att de helt enkelt är genom snälla, alldeles, alldeles, alldeles underbara ;)
Tack så häääääääääääääääär mycket mormor och morfar! (vet att du läser detta morm ;))

Nog prat om dem.
Jag och Sebastian var på Ekudden (där placet ligger, för er lite trögfattade ;)) från fredag kväll till söndag kväll. Men det var lördagen som var "the big day" då vi myste till det ordentligt i den lilla stugan. Då vi gjorde egna köttbullar, klyftpotatis och så lite brunsås, och så dukade vi upp bordet med massa ljus och drack äppelcider ur ett par vackra vinglas. Vi skålade lite och sen när det var dax för efterrätt så värmde vi på choklad som vi sen doppade vindruvor, bananer och äpplen i. Sen var det bara att hoppa i säng då matkoman slog oss rätt i nyllet.

En riktigt lyckad helg blev det! Vi gav varandra presenter, vilket också är stort eftersom att varken han eller jag har givit kärleksgåvor till någon speciell förut, vi spelade Litle Big Planet, busade, tjafsade lite, tog lite promenixer och bara njöt.

Vi var värda detta. Jag har mått dåligt en hel del på sista tiden och jag har sån tur som har Sebastian som står ut med mig! Så lite lyx och kärlek var precis det båda behövde. Tack.
Älskar dig Sebastian, mer än någon annan! <3

Njuta behöver vi alla göra, ta till dig det tillfället vettja. So long.

xx

1 kommentar:

Kommentara gärna :)